V čom spočíva úspech

Prezentácia firmy je veľmi dôležitá ako pre firmu tak aj pre úspešného manažéra. Túto tému je možné chápať z viacerých stránok a spracovať z viacerých uhlov. Zameriame sa najmä na to, ako by taká správna prezentácia firmy mala vyzerať, teda ako by sa mala firma prezentovať.
Viete, ktoré tri veci musíte poznať a milovať, aby ste pripravili pútavú prezentáciu? Ak nie, to nevadí. Práve v tomto článku vám ich prezradíme.

úspěch.jpg

  1. Publikum

Ak chcete naozaj svojou prezentáciou zaujať, je potrebné, aby ste dobre spoznali svojich poslucháčov, hovorili ich rečou. Je naozaj veľmi potrebné aby ste vopred spoznali ich úroveň vedomostí, postoje k téme, skúsenosti. Samozrejme ak tvoríte prezentáciu pre veľkých podnikateľských magnátov nebudete používať detské slovíčka ako ľaľa, papať a podobne.

  1. Téma a cieľ prezentácie

Ako prvé pri tomto bode si odpovedzte na otázku: Čo chcem aby poslucháči chápali a cítili po vašej prezentácii? Definujte jediný cieľ a držte sa ho. Rozprávajte o téme s nadšením.

  1. Sami seba

Skúmajte sami seba a hľadajte, čo vám najlepšie funguje. Oceňujte sa.
Tri veci, ktoré musíte urobiť . Trénovať, trénovať, trénovať.
Dnes existuje množstvo tipov a trendov ako správne prezentovať firmu.

analýza.jpg

  1. Sociálne siete – mať profil na sociálnej sieti je dobré preto, lebo zákazníci tam môžu pridávať svoje hodnotenia.
  2. Lokalizujte svoj biznis – spojte vašu prezentáciu s mestom, v ktorom podnikáte. Napríklad “Prešov chudne”.
  3. Prezentácia firmy na veľtrhu – jedinečná možnosť v marketingu „tvárou v tvár“ na zistenie trhového potenciálu.
  4. Pútajte pozornosť – je potrebné zaujať cieľovú skupinu. Skúste to napríklad farebnými nadpismi či propagačnými darčekmi.
  5. Dajte tomu tému – prezentujte váš produkt, zorganizujte súťaž alebo inú zábavnú aktivitu.
  6. Dizajn –  dajte si záležať na grafickom prevedení vašich propagačných materiálov. Mali by byť jednoduché, no schopné zaujať. Nezabúdajte na logo.
  7. Bez súťaže to nepôjde –  Samozrejmosťou je, že ľudia sú veľmi súťaživí. Ponúknite niečo o čo budú mať záujem – váš produkt zdarma, zľavu alebo darček.
  8. Nezabudnite na kontakt – pripravte si vizitky.
  9. Dajte im pocítiť, že sú dôležití – ak pocítia, že vás zaujíma čo si myslia a ich názory beriete na vedomie, máte ich v hrsti.
  10. Vyzerajte profesionálne – je potrebné investovať do lepšej techniky.
  11. Dobre sa pripravte – na veľtrhy vždy posielajte takých ľudí, ktorí sú pripravení a neurobia vám hanbu.